Helgen!

Igår kom jag hem efter en helt fantastisk helg i Umeå! :) 2 nätter hos Evelina och Jonnie och 1 natt hos Cecilia!

Efter vi gjort oss i ordning på lördagen hemma hos Holmner/Elfström så for vi ut på stan och åt lunch på en grekisk restaurang! Sedan lämnade grabbarna jag och Evelina så vi var ute och shoppade och kollade runt i några timmar! :)

Åkte hem till dom för att packa ihop det sista, sedan skjutsade Evelina mig till Cissi som jag skulle sova hos lördag till söndag!

Blev en lugn kväll med massa skitsnack och massa tvspelande! Nintendo 8-bit och Super Nintendo! <3 Jag sög på Donkey Kong däremot! ;) haha!
Supermysigt var det iaf! :)

I söndags klev vi upp och gjorde oss i ordning för att fara på gymmet en sväng, denna gång på Step In 24! :)
Kul att ha provat 2 olika gym för första gången i Umeå! :)

Direkt efter vi var klar mötte vi upp Anette som jag gick i samma klass med i gymnasiet och som även Cissi jobbat med i några månader i somras för en fika! :) Kul att prata massa gamla minnen och bara ta ikapp lite! :)

Sen sa vi hejdå till Anette och jag och Cissi gick och handlade för att göra middag, och sen efter middagen var det dax för mig att att fara till busstation och åka hem!

Haft en helt underbar helg!
Hoppas vi kan göra om det snart!:)
Puss på er<3


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0