Lyx & ledighet

Godmorgon världen!
Här har vi varit igång sedan kl 8.30 och haft mysfrukost och fixat oss! <3

Igår kl 14 fick jag ledighet i 3 dagar!! :D
Även fast ryggen pajade så skulle det inte få förstöra min planering, stödskena på, sen åkte jag till Umeå med första stopp hos fina Evelina<3 och Johnny förstås! :)

Direkt jag kom fram fick jag gomiddag, sedan drog vi iväg på det berömda IKSU för lite gym! Jag blev nästan lite starstruck! ;) Klaustrofobi fast åt andra hållet, men är man norrlänning så är man! ;) Dessutom när man van att träna på ett gym med max 3 personer till på! :P

Direkt efter gymmet drog vi på bio!
Hansel and Gretel - Witch hunters 3D!
Helt klart en sevärd film! :)

Sedan gick vi isäng, jag har typ värsta svitsängen! Det är lyx att bo hos familjen Holmner/Elfström <3


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0