Marknad & monopol.

Idag åkte jag och bror till Lycksele på marknaden! Där träffade vi upp Hanna och Magnus och åkte till Secondhand butiken först! :) Där mötte jag upp min fina Anubis, Tord och sötonga och vandra runt ett tag! :)
Sedan sa jag hejdå till Anubis och jag, Jonas, Hanna och Magnus åkte in på marknaden! :) Det var snöstorm så många knallare hade packat ihop och åkt hem, men det gick bra ändå! :)
Gjorde lite fynd idag i alla fall! :)

Sedan åkte vi till Gunnarn och Hanna & Magnus bjöd på supergod älgstek! :D Jag och Jonas bidrog till ugnsbakade rotfrukter och lite sås! :) Mums!

Efter maten var det dags för Monopol, "Sverigeversionen"! Shit vad länge sen det var jag spelade monopol, måste ha varit 10 år sedan typ! Jättekul ju :)
Första gången vann jag, (såklart ;), och andra gången vann Hanna, girlpower! ;P Har just kommit hem och hunnit packa upp och gjort mig i ordning för sängen!

Tackar för en snöig men mysig dag <3
Kram!


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0