Morgonpigg.

Vi gick isäng efter 3 igår och jag vaknade vid 8 imorse, så jag fick ligga och vänta på att alla skulle vakna tills klockan var halv 12 typ! :P Kunde inte sova både för ryggen och för att det var så ljust i rummet! Men snäll som man är så ligger man snällt och väntar att dom ska vakna ;) haha

Här kommer en resumé av gårdagen iaf! :)
Igår hade jag och Evelina världens mysfrukost och gjorde oss fredagsfin för att sedan åka ut på Myrorna för en liten loppisdag! :)
Hittade en skål, 3 ramar, ett par örhängen och en kista som jag visar sedan! :)

Sen for vi och hämtade Johnny och åt lunch på ett jättemysigt café! :)
Efteråt mötte vi upp Ida och jag köpte te! :) Violsmak såklart! :D Blev jätteglad eftersom mitt favoritte är Viol & lakrits, så nu har jag ett som smakar bara viol också, precis som dom små violpastillerna! Supergott! :)

Evelina skulle iväg och äta middag hos några brudar och sen dricka lite vin, så jag och Ida åkte hem till henne så Ida fick fixa sig lite! Fick en hel påse med kläder och ett par skor av henne! Jag behöver inte ens shoppa när jag är i stan, bara gå till Idas garderob! ;) haha!

Vi åt iaf på Eurasia, sedan åkte vi till brudarna också! :) Blev en lugn hemmakväll, med lite galenskaper, men det funkar ju det med! :) Tack mina fina <3

 

 

 

 


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0