Mys & loppis!

Har precis kommit hem från mitt fina barndomshem och min fina familj!
Blir alltid lika glad av att vara där!
Bara mysa och inga måsten!

Igår satt jag och tog kort på ca 500 av mammas recept, som jag tjatat på henne i flera år om hennes recept, men nu har jag ju börjat någonstans iaf! :)

Idag åkte jag, mamma och mormor på Röda korset i Stensele en sväng! Som vanligt hittade jag saker jag ville ha, och som vanligt hade jag inte med mig lösa pengar! Tur man har världens bästa mormor som erbjuder sig att betala! :)
54:- blev det för allt så det var ju inte så farligt ändå! :)

Har även hunnit gå igenom massa i mitt gamla rum idag och kastat massor av skräp och lagt saker i "att sälja" högar och sånt som är minnen och ska vara kvar har jag sorterat och lagt fint i lådor! :) Så lite nytta har jag ju gjort ändå! :)

Jag är i alla fall så glad! :)
Jag har fått med mig massa fina saker hem som vanligt! :) Men det får ni se imorgon, börjar med loppisfynden! :)

Första bilden är två jättefina och nötta på ett helt underbart sätt gamla "Avon" burkar! :) Det roliga var att innan jag åkte till Gunnarn igår så sprang jag in på Röda Korset i Storuman och hittade en burk för 5:-, sedan hittade jag en precis likadan idag på Röda korset i Stensele för 5:-! Älskar dom! Fint att ha som förvaring åt ringar mm, dessutom är dom jättefin i sig och blir en snygg detalj i badrummet! :)

Bild nummer två är 3 stycken handmålade "fulsnygga" stora temuggar! Alla för 9:-

Sista bilden är ett serveringsfat (15:-), 2 små teburkar (2:-), ett fulsnyggt gammalt halsband (20:-) och 2 små ordböcker, svensk-italiensk och svensk-franskt (3:-)


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0