Kvartersloppis!

Idag firade jag och min fina mamma hennes dag med att ha loppis med kvarteret på mitt område! :)
Lite grejor fick vi sålda i alla fall! :)

Hann inte bjuda henne på fika så det får bli en annan gång <3

Navi var ute med oss hela dagen, hon gillade all uppmärksamhet av alla människor som frågade om hon var till salu och visade verkligen upp sig! :)
Nu ligger hon totalt utslagen efter en jobbig dag på gräsmattan ;) haha

Hittade i alla fall mig en orrefors kristallskål för 50:- och en mortel för 5:-, sedan snodde jag 6 små shotglas av mamma som ska putsas! :)

Den lilla runda skålen fick jag ärva av mamma från i helgen! :) Älskar den!

Tack mami för en fin dag<3


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0