7 timmars träning!

Igår hade jag en 7 timmars träningsdag! Känns skönt i kroppen nu! :)

Johanna kom hit vid 1 igår så vi började göra en koreografi till Step Upen som vi ska
ha som "prova på" i helgen på Akkan i Storuman, och sedan blir ledare för genom Korpen!
Vi for och hämtade brädor och fixade lite grejer. Vi hann träna i ca 2 timmar innan hon
skulle fara hem och laga mat innan jobbet!

Efter jag ätit middag så var det dags för mig att öva in en koreografi till Zumba, som jag ska
ha i helgen som "prova på" och sedan bli ledare för!
Jag tränade från halv 7 till 11 på kvällen ^^

Då kom Johanna igen, så då var det bara att forsätta öva på Step Upen i ca 2 timmar! :)

Efter 7 timmars träning på en dag så sov jag gott kan jag lova! :)
(Det ser btw ut som en träningslokal i min lägenhet eftersom det står Step Up brädor i vardagsrummet^^)

Nu ska jag fara iväg och lämna mitt cv, sedan åker jag på jobbet!
12.00-20-10 på Coop Konsum! :)

Ha en fin dag! :)
Kram

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0