9.1 km.

Har nyss kommit hem och sett färdigt ett avsnitt How I Met Your Mother!
Jobbade på Konsum från 12.00-20.10 idag.

När jag kom hem vid halv 9 bytte jag om och började gå mot Stensele på en liten promenad!
Tillslut blev min promenad inte så liten längre då jag hade hunnit till Forsvik^^
Så då hälsade jag på Malin en sväng och sedan fick Morgan komma och hämta mig med bilen
eftersom klockan var efter 10!

90 minuter tog det att gå 9.1 km, och skönt var det! :)


Nu ska sminket av sedan ska jag lägga mig i sängen och känna mig lite duktig! :)
Imorn klockan 10 bär det av mot gymmet med Linn! :)

Godnatt! :)
Kramkram

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0