Skönt.

Skulle springa till gymmet idag med Monika, med det slutade med att jag fortsatte till Forsvik! :)

Däremot glömde jag att stänga av när jag var klar :( Så ytterligare 3 minuter hann gå medan jag väntade på skjuts hem, så 68 minuter sprang jag på! :) Känns helt okej med tanke på det inte var tänkt att jag skulle springa så långt idag. Sprang inte på från början som jag skulle ha gjort ifall jag ville kolla tid och sprang själv, utan "skönsprang" bara till Stensele från början! :) Hade nog annars kunnat minska med iaf 2-3 minuter om jag hade varit ute efter att ta ut mig ordentligt! :) Så helt okej, jag är nöjd! :) Känns så jäkla bra då man känner att man gör framsteg, att känna att man kan springa så långt man vill utan att stanna!

Dream big
Work hard
<3


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0