Away ..

Hemma, ledig och snart är det jul! Det känns kul.
Jag hade tänkt försöka rimma, men just nu känns det bara som en dimma.


Snart sommar<3
Jag vill bort, bort från denna ort,
till ett nytt och kuligt ställe utan massa lort.
Kanske, bara kanske om jag har tur,
kan det nog kännas som hemma,
om jag bara fick bestämma.

Ida och jag vi ska bort, men det blir nog inge länge,
nej det blir nog kort.
Bara några veckor till vi har bestämt vad vi vill, och kanske lite till.
Ja jag hoppas det går bra, och jag hoppas på lite chokla',
för choklad det är gott, och party det är rått.

________________________________________________________________

I Malmö
I Malmö var det sådär, lite trist och mycket bär.
Inge snö och inte kallt,
det tycker inte jag är så ballt.

Många trevliga människor det fanns, som sa väldigt mycket intressant.
Borta bra men hemma bäst,
för det är hemma det känns som en fest.
________________________________________________________________


Ja det där var mina rim, väldigt korta och inte så mycket i trim.
Nu ska jag förbereda julen, och hjälpa mamma med knäck,
oj vad jag känner mig käck! thihi..

Jag har inte så mycket fantasi, men jag hoppas ni kan låta bli,
att retas med mig ida', bara för att jag inte känner mig så bra!

Take care :)


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0