Sjukling ..

Igår var jag sjuk, men jag trodde inte det var mer en endagsgrej.
Så idag var jag ännu sjukare :(
Att vara sjuk för mig handlar inte om att att kunna ligga i sängen och lata hela dagarna..
Nej nej så är det inte alls..
För mig handlar det om att göra läxor.. Ton med läxor som har legat och skräpat på en hög i flera månader, och som nu ska vara klar om två veckor.
Det är kul.....

Nej, jag är nog inte mycket av en planerare.
Men nu har jag iaf börjat och det är ju ett framsteg..
________________________________________________________________________

För någon dag sedan försökte jag ta en bra bild på Nevim..
Men ni ska veta att det är fasiken inte lätt för ett sådant energiknippe att vara stilla mer är några millisekunder..



Ja så kan det gå..:P
Nu ska jag fortsätta att vara sjuk och göra läxa..:(

puss <3

Kommentarer
Postat av: V

Hur söt var inte den där !!!

2009-01-14 @ 02:32:37
URL: http://vqy.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0