Something pretty ..

           
Sara Pettersson


Förut har jag aldrig förstått.
Jag var bara tvungen att se mig omkring.
Hur kunde jag vara så dum, att inte förstå att jag hade en vän som du.
Jag visste inte att jag kunde lita på någon människa så mycket som jag litar på dig.
Och jag vet, att utan dig hade jag inte klarat mig igenom de svåra tiderna i mitt liv.
Du har gjort dom tiderna till de roligaste och mest underbara tiderna i mitt liv!

Du är den bästa vän jag vet, du förstår mig som ingen annan, och jag litar på dig till 100 %.
Jag älskar dig kärringjävel <3
Jag vill aldrig sluta vara med dig igen, lova mig det.
Du är fan baben i mitt liv ;) Du kan aldrig bli ersatt av någon dum idiot till kille eller tjej i världen! :)
I LOVE you biiiatch :)
Du är min superman.. forevah!

We are two midgets in a costume <3


Kommentarer
Postat av: Sara - kärringjäveln själv.

Sluta nuuu.. Jag sitter här och gråter. Du är världens bästa vän och jag klarar mig inte utan dig. Jag lovar dig att jag aldrig kommer släppa taget om dig igen. Aldrig. Jag älskar så mycket vännen. Tack för att du står ut med mig, du är bäst!

2008-06-23 @ 20:15:37
URL: http://sarapettson.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0