Tid till ingenting ..

Nej, nu måste jag skärpa mig, och skriva mer blogg.:)
Jag säger till mig själv att jag inte har tid.. Tid att varken skriva blogg, gå ut och gå eller att bara sitta stilla och ta det lugnt.
Men vad gör jag egentligen? Tro mig, inte ens jag vet..:O
Jag börjar tror att alla andra vet bättre vad jag har för mig än mig själv..

I alla fall..
Nu har alla börjat jobba, inklusive jag själv.. som ehm.. Butiksbiträde? något sånt..
Jag förstår inte hur man ska ha tid till allt? Hur ska man ha tid att leva?
Det funkar tydligen inte för mig. Inte på sommarn.. Då står min hjärna still.
Nu har midsommar varit och det har varit en rätt mysig helg, med åska och regn.
Jag gillar åska och regn, det betyder att man inte behöver göra något, om man inte vill.
Det är sånna dagar man bara kan ligga i sängen och mysa och se på alla blixtar och höra hur det mullrar runt omkring sig. Det är mys tycker jag.:)

Men vi får inte vänja oss, för då är allting förstört..
____________________________________________________________________________

Verkligheten är inte alltid så verklig
stor eller liten?
trasig eller hel?
hungrig eller nöjd?

jag förstår inte..
vi glömde våra minnen, och nu..
är jag naken framför sanningen.. god damn..

Kommentarer
Postat av: Kärringen

"Men vi får inte vänja oss, för då är allting förstört.." Jag gillar att du gillar winnerbäck med.. Jag älskar dig

2008-06-23 @ 00:08:00
URL: http://sarapettson.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0