Blod, svett och tårar ..

Jag har just insett vilken doft som gör mig abolut gladast.
En doft som luktar så gott som får mig att längta efter livet.
Det är doften av blod, svett, tårar och adrenalin...
Det är den doften som sugs in i min näsa och förgyller mina dagar, när den väl finns.

Vissa förstår kanske vad jag pratar om, och ja visst.
Det är doften av kall is och svettiga hockeyutrustningar.
Det är den bästa doften som finns.. En islada..
______________________________________________________________________

Jag är deprimerad...
Jag kan inte åka!
Jag provade.. men jag kan inte! :,( fuck fuck fuck..
Jag vill, och jag var så dum att ens gå dit, och känna lukten och se på när folk åker..
Det var det värsta jag kunde göra..
______________________________________________________________________

Äckelbög på tvn nu! ursch..:P

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0