shitfucker ..

Jag har inte skrivit på länge nu.
Agusti var en jobbig månad som jag helst aldrig vill vara med om igen..
Nu har skolan börjat och jag har avklarat fjällturen.
Den längsta turen tilloch med. Nöjd kan jag säga.:)

Gjorde illa mig i foten sista dagen då det var runt 3 km kvar innan vi var framme där bussen skulle gå.
Så jag slet nästan av ett ledband, töjde ut hälsenan och fick typ någon spricka i foten som det verkar..
Har hoppat på kryckor i 1 vecka och en dag . och det är det jobbigaste som finns.
Börjar tappa tålamodet..

Ida, sara, sandra och kikki. Tack för att ni finns och kan vara mina assistenter ;) hahaha
_________________________________________________________________________

Jag förstår inte vad jag har gjort för fel att det alltid ska bli såhär...
jag visste att det var för bra för att vara sant att det någonsin skulle kunna vara bra.. bättre..
Men det går inte.. and I knew it..
_________________________________________________________________________

Det svider fortfarande att veta..
det är nog det tyngsta med allt.. att läsa och att höra..
_________________________________________________________________________

Hoppet är det sista man tappar.. (brukar man säga)
men jag har nog redan tappat mitt..


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0