........

Spelar ingen roll hur mycket man ställer upp. Man får inte ett skit tillbaka!
Helvette vad less jag är! :O
_________________________________________________________

Ja balen är snart och inte ett skit är bra.
Det enda som är bra är att jag får mitt hår fixat.
Tack vare moster Marie och Kenneth, Tack!

Men ingen klänning, inga skor, ingenting.
Jag måste tillochmed jobba på min egen jävla balhelg..
Kul att gå och tänka på att man ska börja jobba 8 på morgon.
Lika bra att skita i den där jävla pissbalen.
Helvette..

Kommentarer
Postat av: LindiOno

Men jag kommer te storuman på lördag så då kan jag ju ta skivan :D

2009-04-30 @ 18:32:14

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0