Inspiration ..

Jag tycker äntligen, 2 månader innan jag ska gå ut skolan,
att det är roligt.

Jag har så mycket inspiration som vill ut!
Det är kul :)
Min inspiration har kommit tillbaka!
I love it.

Illustrator . love love love
Photoshop . love love
Indesign. love


Gammalt illustrator jobb.

Kommer fler.

Men hade ju lovat för länge sedan i ett av mina inlägg att lägga upp den här,
när den var klar. Den är inte riktigt klar.. men det duger.
__________________________________________________________

Du är min inspirationskälla.


Kommentarer
Postat av: Linda

själlvklart ska du få träffa henne :) världens sötaste..

2009-04-07 @ 14:22:54
URL: http://difficult.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0