6 månader, 50 dagar och studentfest! ..

Mycket har hänt sen mitt sista inlägg.
Så nu ska jag försöka samanfatta allt lite kort:)

Den 17/4 firade jag och Morgan våran halvårsdag:)

Jag är en glad flicka.

För jag älskar den här pojken :)
_________________________________________________________

Sen har jag haft påsklov:) ett jättebra påsklov.
Första helgen tillbringade jag med Morgan, mamma och Ronny.
Vi grillade och myste:)

Sedan drog jag till Hemavan till Moster, Kenneth och kusin Thim:)
Åkte i backen och körde lite skoter i fjällen.

_________________________________________________________

Dessutom så var det 50 dagar kvar tills vi tar studenten den 21/4,
så vi firade det genom att vi samlades och åt ute, sedan fortsatte kvällen
med lite bowling och brännboll:)

Igår hade vi även en lite studentfest, som var mycket lyckad!
Tack till alla som var med och gjorde det oförglömligt! :)

Det var ungefär det som hänt sen sist:)
_________________________________________________________

Jag älskar dig Morgan.
Mer än du kan ana.
Det kommer bli två långa och plågsamma veckor.. :,(
Men det kommer gå bra.. :(
_________________________________________________________

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0