Drömmar som blir uppfyllelse ..

Det har varit fullt upp för mig så sista tiden.
Har inte hunnit göra annat än att jobba, och minst av allt, att sitta vid datorn.
Det blir iaf pengar :) då kan jag ägna mig åt att skriva på bloggen när jag har nog av de istället;p haha.

Bjuder på några egobilder så det inte blir helt tomt här i bloggen:)











Variation med håret och smiket är bra.
Då tråkar man inte ut folk som ser en varje dag :) thihi..
_________________________________________________________

Om två-tre veckor drar jag och Helena till Stockholm och stannar där i några
dagar för att vara med Anna Banan och hennes vänner, sedan åker jag en
sväng till Malmö för att hälsa på min apa Giny! :) Längtar otroligt :)
Kanske även får se Line en liten stund om jag har tur.
Det ska bli riktigt kul :)
_________________________________________________________

Nu ska jag försöka få tag på Majsan och se om det blir något av vår lilla
plan här i livet :)
Sen måste jag äta. Hungrig jag är. Väldigt hungrig.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förväntar mig ett besök i Motala då;)

2009-08-12 @ 16:17:18

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0