4 dagar kvar av kursen ..

Oj oj oj.
Jag som lovade att jag skulle uppdatera mkt.
Men så fel jag hade :(
Det här har varit det abolut jobbigaste, svåraste och mest krävande
jag har gjort i hela mitt liv!
Kul, men hade jag vetat hur jobbigt det hade varit hade jag aldrig gått den..
Aldrig!

Snart är det över iaf.
4 dagar kvar med slutprov, sedan har jag mitt diplom,
förhoppningsvis..

Nu ska jag plugga vidare :(
Hade tänkt lägga upp en illustrator bild med det gick inge vidare.
Så det får duga såhär!

Simma lungt :)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack söt! <3

2009-12-07 @ 21:12:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: ....

tja du vill inte sälja seaten ;) ?

2009-12-10 @ 01:18:01

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0