Min jul 2009 :) ..

Hej hopp!
Hoppas alla haft en bra jul i år!
Idag ser jag ut såhär, och har på mig min nya klocka
som jag fick av min bror! :)
(har en liten slackerdag idag & btw är bilden på klockan är tagen igår,
jag vet att det är tisdag idag faktiskt :)




Jag och älsk spenderade våran jul i Gunnarn hemma hos mig med
Ronny, mamma, Bror min och alla kräk :)



Luna ville också vara med på bild framför granen:)



Jag och söt var på bra humör tidigt på morgonen då vi
öppnade klappar:)




Jonas med (vår egna lilla tomtenisse :)



Vi "barn" fick varsitt "Mind Game" på morgonen,
det var definitivt irriterande, men när man väl kommit på det
så var det rätt lätt:)



Jag fick jättefina presenter i år!

Av mamma och Ronny
- En 19" wide screen LCD tv!!
- Bilskrapa (både borste och skrapa i en för sånna
   som är kort som mig)
- Lakan och en dammvippa
- En hemmagjord axelrem för gitarr

Av Brorsan
- Gröna klockan!

Av Morgan <3
- Skiitfina skor!
- Bh och trosor :)

Av Morgans mamma
- Ljushållare med löv på
- Grissockar

Av PettSon
- En goddoftande kroppscreme &
- Ansiktsmassage som jag ska få snart!
_____________________________________________________

Nu har jag tre favoritskor!! :)
De vänstra högst upp köpte jag i Umeå i somras och
de högra köpte jag I Stockholm under bartenderkursen:)



Morgan var också glad efter att ha öppnat paket:)
(De rosa skorna är min brors, inte morgans)



Kort sagt,
vi har haft en riktigt trevlig och mysig jul! :)
Sköt om er allihopa! :D

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0