Kasst ..

Vem är kass?
- Jag är kass!!

Tamme vad dåligt det gick idag på cuppen.
Inte ett enda mål, inte ens nära.
Jag flög omkull hela tiden pågrund av ett jack i min skridsko,
och förstås lite klantighet :p
Det måste har sett roligt ut, men det var det inte.
Det var irriterande.

Kom helt fri, med öppet mål,
skulle skjuta men kvadda istället,
missade pucken och landade på den!!
Aj aj.. Thats suck.

Men vi vann iaf hela cuppen :)
Vi spelade grymt bra idag tjejer! :)
__________________________________________________

Btw..
Jag tänker mycket på allt det där..
Du vet nog vem du är.
Jag tänker mycket och ofta.
Fortfarande har jag inte kommit på en bra lösning..
Det känns jobbigt att inte veta hur allt kommer att bli..
Två eller en.
__________________________________________________


Jag är trött som en idiot.. sitter på jobbet.
Det är så kallt ute, så jag tror fan ingen vill gå utanför dörren..
För det är då lugnt iaf.
Tiden går sakta..

__________________________________________________
Fuck it hard.. Really hard..

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0