4 månader <3 ..

Alltså va fan är det här!

Nu har det, sen i lördags varit två flickor på ungefär 5-6 år,
som max är 125 hög kommit in på Bilisten och frågat mig:
- Varför är du så liten?

Va fan ska man svara på det? :p
- Ah men du ska hålla käften för du är fan inte stor du heller!
eller..
- Jag kanske är kort, men jag är glad att jag inte är ett litet irriterande barn som du!

Nae, jag har faktiskt inget bra svar på den frågan :/
_________________________________________________________________

Är man kort så är man,
finns inget man kan göra åt, även om jag vill det...
Är faktiskt inte så kul att höra/ha hört precis varje dag i 18 år hur kort man är..:/
Men men.
Jag får väl göra en knäoperation eller något så folk blir nöjda kanske?! :S
_________________________________________________________________
4 månader med Morgan idag! :) ♥
Pusspådig

Kommentarer
Postat av: Liindaa

Grattis te 4 månader, inte många som står ut med dig. så jag hylla Morgan, (vilken kille alltså).

Men även om du är kort så är du iaf söt. Men jag kan ge dig några platådojjor som du kan ha, då blir du lång!

2009-02-17 @ 19:51:35
URL: http://difficult.blogg.se/
Postat av: Kim

Ouch, vet hur det känns du "/ Vi får nästan starta en klubb eller nått^^,

2009-02-18 @ 03:42:52

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0