Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah! ..

Ibland kan man ju undra vad man har nära vänner till egentligen.
De är bara ivägen och skapar problem.
Det är allt.

Nu får det va..
Då får jag vara världens mest misslyckade vän som går i ett par skor då.
Det är ditt val. Inte mitt.
Jag orkar inte drama längre.
Jag orkar inte höra folk säga,
"jag har hört rykten" eller
"varför har du snackat skit" mer.

Varför bry sig?
Jo, för att ni själv inte har något liv, så det enda roliga med livet
är att göra det surt för någon annan och det enda som ni kan göra
är att bry sig och skapa intriger även fast det inte finns något att tjaffsa om.

Men vet ni vad, normala människor här uppe skiter fullständigt i vad folk säger.
Det är det som är problemet.
Så gör Kommunen en tjänst och sluta bry er ni också!

Helt jävla omoget, och helt jävla oacceptabelt.
Och du.. du kan dra åt helvette.
Jag hatar dig, du hatar mig, inget mer med det.
Jag vill inte ha ett förbannade jävla skit med dig mer att göra.
Och jag hoppas inte jag behöver det heller.

End of discussion.
________________________________________________________________

Jag hatar att skriva sånna här inlägg, det gör jag.
Det är så jävla töntigt.
Men jag brukar inte skriva sånt, detta är väl typ första gången.
Det kan jag iaf glädja mig åt.
Jag vill inte bli som er.
Men det här är det enda sättet för du/er/ni att kanske försöka förstå.
För annars är det som att prata med 8 åringar.
Ungefär på den nivån är du/er/ni i erat sätt att tänka.
________________________________________________________________

Jag har iaf tagit körkortet i onsdags :)

Och jag har världens finaste pojkvän som finns i hela världen.
Jag är verkligen glad att du är du! <3

Morgan Sundström
Inget annat än dig är viktigt.

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0