Varucheck 40 kronor ..

Idag har jag jobbat från 8 till 3.
Då for jag med bilen och hämtade älsk,
sen åkte vi till Gunnarn :)
God mat och väldigt mätta magar blev det innan vi for hem :)
Fick låna bilen ikväll med :D Wohow!
Jag tycker om min bror <3

Började jobba igen halv 10, och slutar efter 12..
Lite drygt med två pass på en dag.
Särskillt då jag sovit som en kråka två nätter nu.
9 timmar på två nätter. Fattar inte hur jag överlever.
Även fast jag är trött som fan, kan jag inte somna.
Och även om jag bara hinner sova 4 timmar så vaknar jag ändå
före klockjäveln ringer.. något är fel :/
___________________________________________________

Jag fick iaf vara med söt idag.
Jag älskar pojken mer och mer för varje dag som går ♥
Känns obeskrivligt bra.

Idag kände jag mig så glad och lite trött, att jag låg och skrattade
i typ 20 minuter utan att ens egentligen veta vad jag skrattade åt.
- Lite för att jag tänkte att jag ville fara till en pyramid,
  det var bara en wierd tanke som flög upp i hjärnan så jag var
  tvungen att säga det.
- Och lite för att jag tänkte mig Morgan i Supermandräckt ståendes
  på en flygplansvinge och lekte kool eller något. hahaha!

Ja, iaf. Ibland vill man inte veta vad jag tänker,
inte ens jag själv vet.. och det kanske är bäst så.
Så det är lika bra att låta mig skratta klart :P
___________________________________________________
Nu vill jag sluta!! Gaaaah!!
Jag vill vara med morgan..♥
.

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0