Gosh!

Taggad som fan är jag nu!

Vill iväg. Vill iväg.
Kommer bli kul as hell..:D
Hoppas det blir av, men det blir det!
Det ska det bli...


Ida, du och jag. Så är det bara ;)

____________________________________________________________


Btw, så var nog nyår den bästa kvällen ever! ;D
Tack till tjejorna som gjorde den till den kuligaste kvällen nånsin :)
Sara Pettersson
Lisa Anderback
Emelie Larsson
Mirja Dahlgren

och... Såklart våra trevliga/busiga/oförskämda,
jag kan inte riktigt sätta något ord för dessa pojkar.. ;)
Men i stort sett var de nog rätt roliga grannar (som vi lärde känna)
Hannes, Kalle, Simon och Krille :)

Det började med en tre-rätters middag med tjejerna på Stella Polaris.
Mmmmm vad gott det var ;)
Sedan försökte vi hitta en förfest, men det gick ju inte så bra.
Så vi hamnade i ett omklädningsrum för en bastu hela kvällen! :)
Där satt vi tills klockan 10 och pratade skit.
Sedan gick vi in på Hotellet i Hemavan.

Kul kul kul!
Dessutom hann vi samla alla brudar till 12 slaget :D
Kvällen fortsatte med många dyra drinkar och väldigt trevliga människor.
Åkte sedan hem till Tärna igen, där vi bodde i världens finaste lägenhet,
och hade efterfest med grabbarna.
Sängdags, ungefär vid 6 tiden :)

Bilder från kvällen kommer nog senare (:
____________________________________________________________

Det enda som saknades på kvällen, var att jag inte fick tillbringa det nya året
med min sötnörd :,/
Saknar dig..
____________________________________________________________

Nej, nu ska sjuklingen gå och göra något vettigt.
Ha en god fortsättning på det nya året :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Thank you honey :)

2009-01-06 @ 00:06:23
URL: http://sarapettson.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0