Ingenting som förut ..

Det är mycket som har hänt under år 2008..
Konstigt nog finns det ingenting som jag ångrar under året.
Det känns.. bra?

Men jag nog erkänna att det finns vissa saker jag hade velat få
ogjort,
men det är bara sånna saker som jag har lärt mig mycket av,
och är glad att det faktiskt hände.

Old pic..(:
Från 2006 har jag för mig..



Jag är inte på så bra humör nu, och jag har ingen aning varför..
Jag tänker helt enkelt för mycket tror jag.
Det är så mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu,
så jag vet inte ens vars jag ska börja.. :/
Allt känns meningslöst och ovärt när det gäller skolan,
bara för att jag vet att det snart är slut..
____________________________________________________

Men men..
Bara att sluta deppa, och tänka på framtiden antar jag..
Just nu känns det tungt...
____________________________________________________

Dessutom så slutade år 2008, och började år 2009 väldigt bra..:)

Morgan Sundström
jag älskar dig.
081017
<3


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0