Schwooom!! ..

Och så fort går det,
då jag kör bil :p NOOT!

Detta tär på krafterna kan jag säga..
Jag klev upp före 6 i morse, för att åka en timma med buss.
Direkt jag kom fram till Lycksele,
skulle jag för första gången,
ut och övningsköra med en bilskolelärare.
Trött som jag var, satt jag mig i bilen.. och,
det gick bra :) Jag fick bra kritik och fick börja köra i centrum direkt.

Andra lektionen.
Åt helvette. För mycket information på en gång.
Jag vet inte, men jag tror att körläraren hade haft en dålig elev
eller något. För denna gången var han mycket sur..

Tredje lektionen.
Då gick det bra igen.
Då fick jag backa och parkera.
Och det är något jag kan :p

Mamma och Ronny säger alltid,
att om jag fick backa genom livet,
skulle allt gå mycket bättre
:p
 
I alla fall.
Emellan alla körlektioner satt jag bara och råpluggade på teorin.
Ganska trött i huvudet då jag kom hem så jag slocknade på sängen.
Åter till arbete..
Jag har nu suttit från typ halv 7 till nu och gjort läxa,
som egentligen skulle ha varit inne för flera veckor sen..

Men anyway. Nu ska jag gå och lägga mig.
Så jag orkar morgondagen.
______________________________________________________
Kom till mig :)
Puss ♥

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0