Erevesevar? ..

Haha, fråga mig inte vad det betyder.
Men ungefär så har jag pratat idag.
Alltså ingen koll på nånting :p
_________________________________________________________

Trött som fan
i morse klev jag upp.. som vanligt alltså.
Gick till körskolan, och satt mig i bilen direkt för att köra.

1:a lektionen.

Fick köra i svåra korsningar där varje liten detalj man gör räknas.
Det gäller att ha huvudet på skaft måste jag säga.
En enda liten tanke som flyger förbi u huvudet,
som inte handlar om att köra bil,
kan göra så att du missar hur mycket som helst.
Men det gick iaf bra.

2:a lektionen.

Började köra i "stadstrafik" i lilla lycksele. Mycket att tänka på,
men det gick bra det med.

3:e lektionen.

Enkelriktade gator.
Gick bra.

Dessutom hann jag göra hela fas b, c och f klar. Man ska dessutom
klara varje två gånger med minst 63 rätt.
Är på repetion och sluttest.

Dagen i helhet.

Bra :)
4 bilar av 5.
_________________________________________________________

Tack dessutom till Giny för en jätterolig och trevlig kväll! :)
Vi gick till dollarstore, sedan satt vi mest och tjockade oss,
och pratade om massa saker ;p Hemligstämplat shit ^^
_________________________________________________________

Du är mitt ljus i slutet av tunnel,
och jag älskar dig Morgan :)



My hands are yours to hold

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0