Trött och tråkig ..

Idag har jag varit en duktig flicka och gjort läxa hela dagen.
Jag blev just precis klar, och jag har hållt på sen kl 12 idag..
Ändå så har jag massor kvar att göra och det är så mycket så allt bara snurrar.

Imorn åker jag till Lycksele och ska bo där hela veckan .
Jag ska vara på en intensivkurs för körkortet.
Hoppas det går bra iaf.
Måste dessutom kliva upp 6 imorn och jag har ingen aning om hur det ska gå :p
Det är bara att kliva upp, inte mer med det.:S

Nu hade jag tänkt gå och duscha. Sen blir det väl att försöka sova tidigt antar jag.
Nej, jag hade nog inte mer än så att säga en sån här tröttsam kväll.
_______________________________________________________________

Här är en samling på alla djuren..
Eller ja, alla förutom våran fula, skrikiga fågel Kalle,
som bara sitter och latar hela dagarna så man aldrig ser han.
Olga, Nevim, Luna och Kisse :)


Jag saknar min Morgan..
Hoppas jag får se han på fredag i alla fall.
Puss Älskar dig

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0