Välkommen till världens koolaste paradis ..

Idag har jag..

-  klivit upp väldigt tidigt
-  somnat sittandes
-  kört bil
-  dampat med giny
-  gjort typ 14 körkortstester
-  ätit kakor
-  påpekat saker lite väl ofta
skämt ut mig
-  ätit makaroner (som alla andra dagar)
-  varit på Dollarstore
köpt en vägkon som blinkar
-  gått runt en hel älv
-  gjort en dagens: stått i bara trosor mitt i sjön i Lycksele
-  ätit en maltesers
-  druckit en halv
Coca cola
-  pratat som en viss person pratar
-  pratat som en äkta norrlänning
-  dragit några skåneskämt
luktat på mina sockar och insett att jag måste byta
-  har haft jätteapigt hår
-  skrivit ett sms
-  skrapat en apkul aplott och vunnit 3 poäng
-  pratat med min mamma
-  varit jättejätte kissnödig och kissat på shell
-  ramlat i en snödriva


Oj oj, händelsefull dag detta ;) haha
Så går det.

Måste bara förklara en sak, det var nämnligen så att mina tights
som jag hade under mjukisbraxerna skavde som fan så jag var
tvungen att slita av mig byxorna, och tightsen mitt i sjön för att ens kunna gå :p
Hade inte varit kuligt om det hade kommit en skoter då :p hahaha!)
______________________________________________________________

Imorn blir det halkbana!
Hurra för mig :p
Upp klockan 05.17 imorn.. :/ damn!

Över och under
Johanna
______________________________________________________________

Du är mitt allt Morgan
och jag älskar dig över allt annat ♥

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0