ingen rubrik idag ..

Idag var en låång dag.
Hade första lektionen halv 8 i morse och for inte därifrån förän
halv 5 typ :/ trött i skallen!

1:a lektionen.

Lite rondeller, stadstrafik mest och parkering.
Bra bra bra.
Hade faktiskt kul konstigt nog, med billäraren
Han sa att han tyckte att jag hade störtskön humor :p hahaha
Men det är väl bra antar jag.

2:a lektionen.
Rondeller, stoppljus, u-svängar, saxvändningar
och köra fram och backa efter en kant.
Bra bra.

3:e lektionen.
Landsvägskörning.
Dåligt dåligt och jag mådde typ dåligt efteråt körningen :/
Han blev arg på mig och skällde ut mig för ett litet fel jag gjorde,
jag höll foten på bromsen, istället för att låsa fast den med kopplingen.
Blev galen och skrek typ att jag var för bra för att göra sånna
slarvfel, för att han vet att jag kan bättre.
Han säger att han tycker att jag är så bra så jag knappt behöver
alla lektioner, men ändå blir han galen och skriker :/
lite jobbigt att köra då när man sitter och tar emot skit typ.
Men det ska väl gå bra tillslut hoppas jag :)
bara jag överlever..
__________________________________________________________

Ikväll hade jag så jävla tråkigt att jag for ut och gick alldeles ensammen.
Jag gick i 1½ timma. Från Duvan mitt i stan till början av Lycksele,
från storumans håll, sen gick jag till Frasses och förbi ända till Dollarstore,
sen tillbaka till Duvan.
Det blev ju en bit iaf..

Tog lite kort med..



Det var rätt fint ute ikväll..
Men boring..
_________________________________________________________
Jag vill hem! NU NU NU! :(
Puss♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför kom du inte och hälsade på hos mig?:(

2009-01-22 @ 10:18:10
URL: http://difficult.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0