Up and down ..

Jag förstår inte, och jag kommer nog inte förstå heller :)
Det kanske är bäst så.

Jag förstår bara inte hur en tid kan kännas som den har gått så fort,
men ändå så känns det som att det har gått så lång tid.
Varje gång jag ser på dig, och varje gång jag får krama dig,
känns det som första gången, och det pirrar i magen..
Även fast allt känns meningslöst och jobbigt,
så behöver jag bara höra dig så känns allt bättre igen.
Det är väl så det ska vara antar jag, och jag är glad att det känns så :)

Du lyser upp min tillvaro söt.
_______________________________________________________

Jag vill inte att det ska vara såhär..
Det känns lite som att jag har förlorat halva mig själv..
Även om jag vill, så kan jag inte göra något bättre.
Det är upp till dig nu.

It takes more than a wink,
More than a drink,
More than you think.

_______________________________________________________

Tänk vad lätt allt hade varit om man hade varit en rosa ful kanin..

Jag saknar min mamma :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0