What ..

Torsdag
1:a lektionen
Yttre, inre kontroll osv.
Lite rondeller och vanliga saker.

2:a lektionen
Fick köra med Petter, den andra läraren.

3:e lektionen
"Lilla uppkörningen".

Det var inte min dag..
__________________________________

Fredag
1:a lektionen
Tränade på det jag har haft lite svårt med.

2:a lektionen
Fick välja själv vad jag ville göra :)

3:e lektionen
Fickparkering :))

Den här dagen vad den bästa!
__________________________________

Helgen.
Fredagkväll - jobb från 21.00 - 00.15
Lördag - jobb från 14.45 - 00.15
Söndag - jobb från 14.45 - 22.15.

Med andra ord. Jag har inte haft så mycket för mig.
Varit med söt lite med :)
__________________________________

Snart slutar jag jobbet, så då blir det att gå
till morgan och sova en bit :)
Puss

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0