Balen -09

Verkligen en minnesvärd kväll, även om natten inte blev som alla tänkt sig och något som
de allra flesta nog vill glömma.
När man kommer att titta tillbaka på balen -09 kommer man att komma ihåg den underbara
människan som lämnade oss då. Något som inte på väldigt länge kommer att glömmas bort.
Alla håller nog med mig när jag säger att man aldrig kommer att glömma den där härliga tjejen.
Här kommer iaf några bilder på jag och Morgan från kvällen.











Mamma skötte sig riktigt bra som fotograf tycker jag! :)
Tack alla för en jättelyckad kväll på hotellet på vår alldeles egna bal!
_________________________________________________________

R.I.P Evelina Fredriksson.
Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan.

Kommentarer
Postat av: line

Fin du va gumman.

Jag kommer upp nu den 25.



Vi saknar alla eve, helt ofattbart

2009-05-31 @ 19:39:10
URL: http://metrobloggen.se/staar
Postat av: Apan

Hej apa!

Upptäckte din länkade blogg på apa och ska nu följa den för att inte gå miste om någonting vad min allra bästaste apkompis har och får för sig här i livet!

Tänker mycket på dig och hoppas att vi inom en snar framtid kan apa oss som vanligt igen. Jag saknar det!!

Puss och kram

2009-06-18 @ 14:20:53

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0