Packning och sömnlöshet ..

Godmorgon alla!
Eller något sånt:)

Nu har jag äntligen börjat packa.
Började runt halv 12 och är fortfarande inte på långa vägar klar :(

Jag har inte sovit något inatt. Kroppen vill bara inte somna.
Jag tror att jag är mer nervös än vad jag känner.
Somnade då klockan var 7 i morse..
Sen ringde Morgans klocka 10 i 8.. Suck..
När han väl hade farit på skolan ringde chefen och frågade
om jag kunde jobba från 2-10 ikväll.
Eftersom jag inte hade börjat packa, och ska åka imorn kl 10
så kändes det inte som en bra idé..

Nu ska jag och Elina gå ut och fika och handla lite :)



Stockholm i mitt hjärta!... ?

Bye :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0