Lite sömnig nu efter jag skrivit det här inlägget:) ..

Hej alla!
Jag vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen!
Jag kan bara inte rå för det :p

Igår var jag iaf och tog vaccinet för SI.
Fick världens migrän, illamående, yrsel och feber.
Idag har det varit bättre från och till, men jag är rätt pigg iaf, men armen är det värre med >.<
Fick ju bara vanliga symtom så jag kan inte klaga :)

Idag kom mamma till Storuman för att ta sprutan så jag följde henne och höll henne i handen:)
Sedan for vi på aktiviteten och fikade och hem till mig och pratade lite :)
Min mamma är så söt

Grattis till Morgan som klarade skrivingen och uppkörningen för körkortet i måndags och tisdags!
___________________________________________________________________________

Btw så hade jag jättekul och jättetrevligt i Sthlm och Malmö ;)
Det var så länge sen så jag har inte hunnit skriva om det,
och nu är det för sent. Men kul hade jag!
______________________________________________________________________

Halloween då..?
Det var rätt hyffsat förutom att jag hade sån väldans migrän på dagen och hälften av kvällen så
jag kom inte igång förän klockan var runt 12 på kvällen.
Men jag kan inte klaga, folket var trevligt och man fick se massa fina utklädnader :)
(jag var dock lite tråkigt och inte klädde ut mig pga hjärntorka)



Linda hann fånga mig på bild i den här fina hjälmen som Glenn hade
på sig. Väldigt tung hjälm måste jag säga :p
______________________________________________________________________

Nu ligger söt i sängen och vill sova.. men jag känner mig inte taggad alls :(
Det är jobbigt då man har så ont i armen och ligger och tänker på att man verkligen
vill lägga sig på vänster sida, men det går inte :s
Men jag får nog ge upp och lägga mig snart så jag orkar leva imorn! :)
______________________________________________________________________

Tiden bara rusar iväg och snart åker vi!
14/11 kl. 20.40 börjar vi våran färd till Stockholm, för att stanna där en månad :D
Känns kul men läskigt.
______________________________________________________________________

Tkr om er ♥

-Familjen-
-Morgan - du är helt enkelt bäst!
-Elina - är glad att vi hittade varandra igen, har ändå känt dig i 18 år av 19.
-Sara - du är min forevah! ;)
-Giny - min apa och dampkompis, far far away. Hälsa på snart? :)
-Maja - vi delar många tankar och drömmar tillsammans ;)
-Cissi - vi två, hugo och rocky. Det blir kaos på ett bra sätt :)
-Linda - Anubis, du betyder mer än vad du tror.
-Sazza - vi har haft våra diskussioner, men det spelar ingen roll faktiskt :)
-Daniella - båda är lika dåliga på att höra av oss, men vi har alltid lika kul då vi väl ses^^
-Marta - Call me sometime babe ;) jag vågar inte.. haha

ingen är glömd även om dom inte står här.
Jag har nog fler vänner än vad jag tror :p
Jag tkr om hampus, anna och lisa med btw;) haha..

Har jag glömt någon så.. shame on me!!
Vill bara att ni ska veta att jag gör det iaf,
för ni borde veta att jag inte är den bästa att komma ihåg att höra av mig ^^
Pusspåer
______________________________________________________________________

Just nu har jag mkt i min skalle som bara snurrar runt som gör att jag blir sömnlös
om nätterna.. Jag vet varken ut eller in och allting är bara så förvirrande på
något sätt.



Ibland ser man saker oklart..
Särskillt då man inte vet vad som händer i framtiden.
(att morgan är på bilden har inget att göra med vad jag känner)
Tycker bara att bilden på något sätt blev precis hur jag känner ibland.
Jag vet inte vad som kommer att hända.
Därför ser jag idag min framtid idag som en suddig bild.
Den kan i detta läge fyllas med vad som helst :)
______________________________________________________________________

Sov gott folket.
puss

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0