Stockholm day 1! ..

Hej hallå alla! :)
Nu har jag ju lovat så många att jag ska skriva detaljerat
om vad jag gör här i stora staden Stockholm!


Bussresan gick bra, förutom att vi kanske sov ungefär en timma.
Kom fram ungefär 05.30, då väntade vi på att Pressbyrån skulle
öppna så vi kunde köpa ett månadskort.
Åkte tunnelbana till Fruängen sedan buss till Emmas place.
Sen sov vi, (jag) till klockan var vid 12.

När vi hade gjort oss i ordning åkte vi in till stan och åt fika:)
(Mobilbilder så ursäkta kvallan, glömde systemen hemma)






När vi var mätta i magen så gick vi till Stureplan
för att hitta åt NYPO där jag och Majsan ska vara imorn kl 9!! :)

Det såg rätt nice ut;)


thihi vad jag är busig och vänder en bild fel ^^

Sen fick vi för oss att spela bingo.
vi vann inte tyvärr..



När det var dags för middag gick vi på kungshallarna
på en sushibar. Yack! :/.. jag åt kött :)

Sen såg vi kändisar med :P
(Eftersom det ändå är mobilbilder så var jag inte så seriös :p)


1. Bingo Rimér
2. Katrin Zytomierska
3. Alexandra Rappaport
4. Emma Fredriksson

Sådär lagomt osynligt fotograferat ;) haha
_________________________________________________________

När klockan var 18.45 skulle vi se Paranormal Activity.
Vi hade varit spänd nästan hela dagen över att se den..
Men den var rätt värdelös :p besvikna..
Jag skrattade, maja och emma skrek lite >.<



Nu sitter vi i vår lilla lya och ska snart försöka sova.
1a dagen avklarad :) Väldans kul vi haft idag.

night. :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0