Besök av familjen!

Nu har just Mami och Ronny farit!
Morgan for efter maten.

Mamma kom till Bilisten innan jag slutade 14.45,
sedan for vi hem till mig och grejade med massa :)
Hon vek tillochmed lite kläder ur sopsäckarna för att
hon tyckte det såg förjävligt ut! :p haha
Söta Mami.

Sen var Ronny så snäll och satt upp en hylla och två
cd-hängare :) Hade inte kunnat klara det själv eftersom
det är betongväggar här :(

Jag bjöd på middag också, sweetchili-kycklingfilé och pommes
fick duga. Men det var iaf gott! :)

Nu börjar det likna något i lägenheten iaf!
Med lite hjälp så!

Tack Ronny och Mami ♥
Jag blir jämt på så bra humör när jag varit med dom :)
______________________________________________________

Nu ska jag och Elina hitta på något tror jag :)
Hon kom ju hem i förrgår och jag har jobbat så ikväll ska vi
hitta på något, om hon bara svarar någongång ^^

Hörs sen! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0