Besök som urartade med spel och vilda diskussioner^^

Godmorgon :)

Förlåt för dålig uppdatering men det har varit fullt upp :)

I förrgår kväll då jag slutade jobba kom Cissi förbi och
hälsade på och prata lite skit!
Sen kom morgan hem vid 11 och det slutade med att vi
hade vilda diskussioner om både vänner, vilka som är
ens vän, pojkvänner, blommor, pengar..
Kvällen slutade med att vi var tvungen att leta upp?

Vad är en banan? En ört, ett bär eller en frukt?
Jag sa ört, Cissi bär och Morgan en frukt!
Tro det eller ej, men alla hade faktiskt rätt!
(Förutom att jag hade lite mer rätt med att det var en ört) hehe
______________________________________________________

Igårkväll vid 9 kom bror min in på Bilisten innan jag skulle stänga
och sa att han skulle hälsa på mig när jag slutat! :)
När vi kom hem till mig så gick det inte länge innan Morgan kom,
sen efter en liten stund kom Cissi också! :)

Vi såg först film, 2012, och åt chips!
Sen när den var slut så visste vi inte vad vi skulle göra,
så då letade jag fram några spel som ingen av oss spelat.

Det första. "Galli-Mattias", var alldelles för krångligt halv 2 på
natten, så vi gav upp.
Det andra. "Spank the Monkey (!!!)", trodde vi att vi förstod,
så vi spelade det ett litet tag, sen gav vi upp med det med också:P haha!

Då spelade vi yatzy istället :)
Jag vann första omgången, och Jonas andra omgången.
Sedan spelade vi vändtia 3 gånger.

Sen var klockan helt plötsligt efter 4 på natten/morgon!
Så då började Jonas och Cissi fara hem :)

Vi hade så kul att jag glömde att ta ett enda kort! :(
______________________________________________________

I morse ringde Jonas (min bror) och väckte mig för att han hade
glömt lite saker hos mig! Så vi satt och surra lite och såg på
How I Met Your Mother :)
Han åkte alldeles nyss!
______________________________________________________

Nu ska jag gå ut lite i det fina vädret! :)
Hörs sen!


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0