En optimistisk lista.

Godmorgon! :)

Update - vad har jag hunnit idag?
Nevim klarar sig tills imorgon.
Gå ut och gå idag kändes alldeles för blåsigt och kallt.
Papper är tråkigt.
Jag har ingen aning om vad som händer i helgen.

Att-göra-lista för idag:

- Vika kläder och lägga in i garderober
- Plocka upp den sista skitlådan med saker i
(plockade upp en låda)
- Städa Nevims bur
- Ta kort på en kamera
- Börja på min idé
- Gå på ica och handla mat + annat
- Baka sega daimkladdkakor
- Smaka på dom sega daimkladdkakorna

- Gå ut och gå
- Laga mat
- Sortera räkningar och papper och sånt skit
- Lämna igen film på Billan
- Bestämma mig om vars jag ska i helgen
- Fara till Elinas lägenhet och kolla tabben vi gjorde :p

Sen vet jag inget mer! :)
Men nu måste jag skynda mig göra något känner jag iaf!

Hörs sen!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0