Gunnarn i mitt hjärta!

Som sagt så är jag i Gunnarn i helgen,
det är därför min uppdatering är väldigt låg!
När jag är här slappnar jag av som mest.
Här behöver man inte vara någon.
Bara sig själv.
Som jag.



Igår bytte jag däck på bilen! Morgan hjälpte till :)
Jag hade min egna lilla stil, både mamma och Ronny skrattade..



Men bra blev det. Lite lägre profil på däcken än förut och
lättmetallfälgar :)



Eftersom Ronny fyllde år denna dag (fredag), så gjorde mamma
jättegod marängtårta! En med hallon och en med kiwi och mandarinder!
Mmmm:)



Idag har vi varit hos mormor och hämtat min fina skohylla som
morfar gjort åt mig :)
Jag tjatade till mig några bilder också! :)
Mormor hatar att vara med på bild, men jag fick några!

Mor & Dotter.


Nej, mer bilder kommer senare!
Nu blir det pommes och fläskfilé sen blir det några öl och bål och
poker och karaoke :)

Tyvärr är födelsedagbarnet inte här idag för att han blev dålig..
Men bror kom nyss och hans kompis Hans kommer senare!

Ha en bra kväll folket! :)
..och krya på dig Ronny!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0