Jag kommer inte på någon rubrik idag.

Nu har jag just duschat och gjort mig i ordning för jobbet.
Sen ska jag bara äta "middag" innan jag går.
Vet inte om man kalla det middag om man äter det två? :/
Man blir ju ändå sjukt hungrig innan dagen är slut.

Dessutom fick jag höra att det är "stugbytardag" idag,
och då är det extra mycket folk ute i farten!
Inte kul att vara själv då.. :(

Här är iaf bilder på naglarna jag gjorde i förrgår på mina korta
babyfett händer. Inga superbilder, ingen redigering, men det duger :)




Man känner sig glad när man har fina naglar :)
Iaf jag :)
_________________________________________________________

Nu är det bara 3 dagar tills jag tatuerar mig! :)
Hoppas det blir bra!

Nu ska jag göra lite mat.
Hörs kanske sen om jag orkar, beror på hur mycket folk det är :)


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0