Jag måste bli bättre!

På att höra av mig till mina vänner!
Jag är verkligen skitdålig på det..

Giny som bor borta i Hultsfred pratar jag nästan aldrig med,
jag vill prata med henne så ofta jag kan, men det blir inte :(

Daniella har bott i Storuman länge.
Jag har varit med henne en gång, och nu ska hon snart
inte bo här längre.

Cissi bor i vännes, med hon kan det gå 4 månader innan
vi hörs, sen efter det kan det ta 6 månader innan vi ses.
Henne borde jag prata med oftare.

Anubis bor inte långt ifrån mig här i Storuman.
Men ibland känns det som att våra vardagar inte går ihop.
Ibland kan det ta flera veckor innan en dag passar så vi
hinner ses. Men nu ska jag skärpa mig och höra av mig så
ofta jag bara kan!

Maja bor också inte långt ifrån mig.
Men ibland känns det som att vi kanske glömmer bort att vi finns?
Maja har du glömt bort mig? :p

Sara bor också i Storuman. Nu har hon och hennes kille skaffat
valp och de är ofta i Barsele.
Så det blir också rätt sällan att vi hinner ses.

Elina, ja, hon blir jag inte av med :p Så vare sig jag ringer eller
inte så ringer hon alltid till mig, och det är det man ska göra med
mig, annars glömmer jag bort att höra av mig.
_______________________________________________________

Sen alla andra vänner som man vill vara mer med,
de som man tex gick skola med och hade kul med.
Ja, det blir inte heller av..

Nu måste jag skärpa mig!
Måste iaf dra nu. Ska iväg med Morgan och äta middag:)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är söt och jag saknar dig :) Du måste kanske tjata på mig ibland, men det får du gärna göra för min del:) Syns om en stund!

2010-04-09 @ 19:36:31
URL: http://sarapettson.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0