Mer om Lördagsdagen/kvällen! :D

Hej och goddag :)

Igår såg jag, Krille och Linn filmen Old Dogs! :)
Den var kulig.. :)
Efter det såg vi How I Met Your Mother.
Vid 2 for dom hem!
Tack för kvällen! :)

Iaf!
I fredags typ vid kvart i 1 fick jag för mig att jag och Anubis
skulle fara ut på kvällen.
Det blev världens panik men allt löste sig eftersom!

Först var jag och såg finalerna i SM i armbrytning med Krille
på Bollhallen. Sen följde Anubis mig och åt på Frasses.

På frasses:

Jag - Fan vad gott det skulle vara med jordgubbar och rom (sprit).
Anubis - Jag har jordgubbar hemma och rom.
Jag - Har du?
Anubis - Ja, men jag har ingen sprit!
Jag - Men rom är sprit...
Anubis - Jahaaa... Jag trodde du menade fiskrom!

Hahahahaha! Jag skrattar ihjäl mig! :D
Hon är såå söt..
Kopierat från hennes blogg.
Du hittar den längst ner på inlägget! :)

Sen for vi hem till mig och börja dricka lite öl och gjorde oss
i ordning! Jag sminkade Linda och hon blev superfin! :)

Såhär såg vi ut för kvällen.


Haha! Skojar bara! ^^





Jag och Linda på bild = Anubisar = Aldrig seriösa ^^

När klockan närmade sig 10 så for vi till Cilla och satt och pratade
och hade trevligt. Sedan vid 11 tror jag?.. gick vi på 3an..
Då var vi onyktra.. väldigt mycket onyktra :)

Kul var det iaf, även fast jag försvann ett tag och hade "serious talk".
När 3an stängde stod vi ute och pratade med Foogly (Thim) och massa
människor, sen skulle vi nånstans och hamnade hos Cilla, sen
skulle vi åka bil någonstans men då åkte dom iväg och jag och
Linda blev utelåst och blev lite crazy beavers och gick hem^^


Rolig kväll var det iaf, och billigt blir det då vi två
dricker tillsammans! :) haha!


Här kommer lite bilder som linda tog under kvällen! :)

Kategori: Jag lika flummig som vanligt? haha






På 3an. Jag, Cilla och Elin :)



Anubis. Jag tycker om dig ♥
Tack för en underbart kuligt flummig kväll! :)

Gå in på Lindas blogg och läs hur hon sammanfattade kvällen! :)
http://duimittliv.blogg.se

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0