Nu ska jag utmana mig själv och göra något jag inte gjort förut!

Jag har kommit på en jättebra, men tidskrävande idé.
Kombination mellan foto, illustration på datorn och
ritat för hand på papper.
- I en och samma bild!

Morgan ska bli min testperson!
Det kommer ta tid, men det kommer bli kul att göra
något som kommer att bli en utmaning och svårt! :D
Finally en great idé som poppade upp i hjärnan! Wohow!

Anubis gick hem nyss!
Hon har varit här sen tjugo i 8 och sett film med oss, Babysitter Wanted,
sen har vi sett cougar town och pratat skit :)
..och lekt talibaner! :p hehe. skojas.

Nej nu måste jag börja planera för min idé, sen blir det sängen!
Är ledig imorgon så jag ska försöka gå ut och gå och få något gjort här hemma! :)
(har fortfarande inte packat in alla kläder i garderoberna)
Fy mig!

Godnatt på er!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0