Mina vänner är bäst!

Idag har jag varit ledig! :)
Har städat undan lite kläder i skåpen.
Sen när Elina slutat så kom hon en sväng, sedan var hon
så snäll att jag fick äta hos hon och Jimmy - Taccos! :D
Tack Elina ♥


Efter maten gick jag ut och gick med Anubis! :)
Vi gick och kollade på Elina & Jimmys nya lägenhet,
sen gick vi en sväng till, och råkade gå förbi Akkan och fick
för oss att vi skulle bowla, så vi bowlade 2 serier, men det
gick inte alls bra för någon av oss :p

Sedan gick jag hem och fina Linda följde med :)


Sen fick vi för oss att göra lite sånt här..


..och lite sånt här.


..och lite sånt här! hahaha vad ful jag är! Fast linda kunde inte skaka
på huvet för då tyckte hon det kändes som hjärnan lossnade :p


Sen kom vi på att vi skulle måla på tippar!
Först var vi seriös..


Sen spårade det ut lite :p


..sen lite mer!


Så tillslut hade vi gjort en egen liten samling! :)


Sen gick Linda hem för att sova! :)
Tack för en fin kväll Linda ♥

Nu ska jag och morgan också sova!
Godnatt på er! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0