God dag!

Hej alla glada!

Just nu sitter jag och ser på tv och bara myser :)
Snart är det första maj, och snart är det inflyttningsfest
hos Elina och Jimmy :D

Jimmy och Elina lovade att om jag och Anubis hjälpte till
lite så skulle vi få gratis "fylla" på inflyttningsfesten..

Dom menade på att eftersom vi tillsammans behöver köpa
för bara 195 kr så skulle det inte vara så dyrt att hyra in oss
som hjälpare om det enda vi ville ha var det ;p


Min Fina Elina<3






Tapetrivning.


Linda ser ut som hon är mitt i en skräckfilm eller något! :P


Men egentligen satt hon bara och gjorde en röv med en fis:p haha!

I alla fall!
Det kommer bli jättefint och jättekul då det är klart:D


Nu ska jag sminka mig och packa lite!
Ska hem till Gunnarn ikväll och lägga om däck på bilen.
Sedan imorgon så ska vi fira Ronny :)
Grattis till han som fyller 43 idag! :)

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad har du på näsan? :P

2010-04-23 @ 18:15:49
URL: http://sarapettson.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0