Sunglasses.

Åhh vad skönt det är att det börjar bli ljust och soligt
ute så man kan slänga på sig solglasögonen!
Solglasögon är kul. Olika varianter och storlekar.
Tog några bilder på olika solglasögon jag har,
det är inte alla, men de flesta lär nog dyka upp
senare i sommar :)

Det här är mina två absoluta favoriter.


De här två använder jag hyffsat ofta också på sommaren.


Sen har vi dom berömda UFO-glasögonen.
De vänstra är hyffsade, de högra går att använda med ett snyggt luggbakåtslick^^



Skulle ta kort på jag och Morgan innan vi skulle ut och då såg jag hur
jävulskt skitig spegeln har blivit efter flytten! haha
 

Nu ska jag skjutsa hem han, sen ska jag rita bara :)
Imorn tatuerar jag mig! :D

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Marta

Bor ni ihop nu?:)

2010-04-08 @ 10:01:54

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0