Vad är det med män och nougat?

Nougat.
Dubbelnougat
Gräddnougat
Fransk nougat
Ja alla de olika sorter som finns.

Har tänkt på det länge nu..
Jag har aldrig sett en tjej köpa nougat!
Bara killar, varje dag.

Så då undrar jag.
Finns det något sammanhang just mellan män och nougat?
Det får jag nog aldrig veta, men nånting är det!
_______________________________________________________

Nu ska jag sminka mig, sen äta något litet, sen äta middag
och sen gå på jobbet.

När Elina är borta känns allt så tråkigt.
Alla är borta och har kul, förutom jag.. Jag får jobba hela
påsken utan skoter, utan grillning, utan sol.. :(
Känns tråkigt..

Aja, hörs sen!


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0